استقرار12شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در مرکز فناوری و خدمات کسب و کار

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام از استقرار 12 شرکت ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک صنعتی شماره یک ایلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرکهای صنعتی استان ایلام “مرتضی دارایی”اظهار داشت: این مرکز برای استقرار مشاوران و ارائه کنندگان خدمات کسب و کار و همچنین ارایه خدمات مشاوره ای به منظور حمایت از واحدهای صنعتی در حوزه تولید، بازار، خدمات مالی، شناسایی و رفع نیازهای فناورانه و تدارکات ایجاد شده است.

وی افزود: شرکتهای مستقر در این مرکز در زمینه های استقرار سیستمهای مدیریتی ایزو، بهبود و توسعه نظام مدیریتی، خدمات تجاری،‌صادرات و واردات و گمرک، اتوماسیون، خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات، تعمیرات و نگهداری تجهیزات، خدمات بیمه ای، بازاریابی و فروش فعالیت دارند.

وی ایجاد فضای مناسب کاری برای شرکتهای ارایه کننده خدمات تخصصی موردنیاز کسب و کارهای تولیدی، هم‌جواری با کسب و کارهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، قابلیت دسترسی فیزیکی و مجازی آسان به آنها و … را از مهمترین ویژگیهای مراکز خدمات فناوری و کسب و کار دانست.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام هدف از احداث مراکز خدمات فناوری و کسب و کار ایجاد فضای رقابتی در تأمین خدمات مورد نیاز کسب و کارهای تولیدی، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت کلینیک های صنعت، ترویج و تقویت فرهنگ مشاوره، تولید، کارآفرینی، ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و … عنوان کرد.

عنوان متن شما :

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.